неделя, 31 януари 2016 г.

Бисквитена торта Nutella













   Неделя сутрин. Всички стават късно. Онзи момент, в който е през деня и е тихо и мога да чуя мислите си. Обикалям да ги видя - мъжът ми спи дълбоко и дори не хърка, бебето си смуче палеца на сън, Гого е гушнал тигъра, тишина....Кой може да предположи, че след някакви 15-20 минути къщата ще се тресе от техните смехове, а аз ще викам постоянно "Престанете да се борите и да викате, заболя ме главата...Ще изплашите бебето (което се залива от смях)...". Радвам им се, спокойна съм, не ме боли главата, просто трябва да се скарам, да предупредя за нещо, да нареждам :). Това са нашите сутрини през почивните дни и една от любимите ни глезотии - бисквитена торта.











  • 1 пакет обикновени бисквити
  • 500 г маскарпоне
  • 250 мл течна, сладкарска сметана
  • 150 г пудра захар
  • 150 мл мляко
  • 1 пръчка ванилия
  • 200 г течен шоколад Нутела


   Първо разбиваме продуктите за крема с миксер или в робот - маскарпоне, захар, сметана и вътрешността на ванилията. Разбъркваме на ниска степен и за кратко, колкото да стане хомогенна сместа. Загряваме млякото заедно с пръчката ванилия на тих огън. Да бъде приятно топло. Аз избрах квадратна тавичка - топя бисквитите във ваниловото мляко и нареждам три реда по три. Отгоре разпределям част от крема със шпатула. Разтопявам течния шоколад на водна баня. Със супена лъжица правя хоризонтални черти върху пласта крем. По този начин правя 4 реда. Украсата е отново течен шоколад като с тънък и остър нож минавам вертикално на линиите.
     Както виждате като детска игра е :). Оставете я да престои в хладилника и поднесете на сутринта. Ще ви разкрия, че понякога се яде със супена лъжица направо от тавата :).
     Бон апети!
 






















    До следващата рецепта :)!

6 коментара:

  1. Ах, точно преди няколко дни си мислех как ми се хапва бисквитена торта, каквато баба ми правеше и се сетих как я хапвах направо от тавичката. Страхотен спомен ми е, дано и на твоите деца остане такъв от тази чудесна торта! :)
    Страхотно изглежда! Хуава седмица :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Александрина :)!
      Слънчева седмица ♡!

      Изтриване
  2. Харесах блога ти, Михаела :) Нещата които приготвяш са интересни и мисля, че можеш да готвиш :)Всичко е поднесено с вкус и с удоволствие ще надниквам при теб честичко!
    Страхотни сладури си имаш, да са ти живи и здрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре дошла, Таня :)! Сърдечни благодарности ♡!

      Изтриване
  3. Мише, ей така да са ви всички неделни сутрини, ама и следобедите;)
    Тортата е чудна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Марта :)! Хубави почивни дни от мен! Прегръдки :)!

      Изтриване