сряда, 23 декември 2015 г.

Зеленчукова крем супа с мащерка и скаморца














  Още една често приготвяна и любима рецепта у дома, която не съм ви показвала. Най-хубава е топла, за мен дори гореща. Като цяло супите са ми трудни за презентиране и снимане, но съм решила да ви ги представя. Имам голямо разнообразие. Така че преди да продължа тематично, малко отстъпление.


  Продукти:

  • 4 средни картофа
  • 1 голям морков
  • 1 средна тиквичка
  • 1 био телешки бульон
  • 50 мл прясно мляко
  • 20 г масло
  • 50-60 г сирене скаморца, настъргано
  • 20 г пармезан
  • 2-3 стръка прясна мащерка


   В средна тенджерка сваряваме почистените и нарязани на едро моркови и картофи с кубчето бульон. Водата трябва да покрива зеленчуците и 2 пръста отгоре. Варим под похлупак. Когато омекнат, добавяме и нарязаната тиквичка. След 7-8 минути отстраняваме от котлона, изливаме бульона в отделен съд. При зеленчуците оставяме малко течност и пасираме. Прибавяме на тънка струйка и при непрекъснато бъркане предварително затопленото мляко. Добавяме и бульон до желаната гъстота. След това добавяме настърганите пармезан и скаморца и накрая маслото. Разбъркваме добре, подправяме със сол и листенца мащерка. Сервираме с крутони.










   До следващата рецепта. Приятно готвене утре :)!


2 коментара:

  1. Весела Коледа! Много здраве и приказни моменти! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Весела Коледа, Павлина :)! Под една не много коледна рецепта ;).
      Много щастие, здраве и вдъхновение!

      Изтриване