вторник, 9 декември 2014 г.

Весели празници!









 




     Като домакиня обичам празниците, кулинарията, пазаруването, празничната украса, красивите прибори, сервизи и всичко, свързано с кухнята и готвенето.
    Ето списък с някои от любимите ми магазини:

    1. Студио ШкафА
    2. Крео
    3. Дженезис
    4. WMF
    5. Atre E.
    6. Еnglish Home
    7. Aromas House

   В Aromas House можете да намерите всичко свързано със сладкарството. Понеже често ме питат.
   За съдове за готвене и прибори, аз лично препоръчвам марката  WMF.
 
   Пожелавам на всички Весели Празници, много вдъхновение и приятно пазаруване на подаръци!

   Очаквайте в блога - Джинджърбред коледни еленчета и Щолен.

   А това е моят талантив помощник:











2 коментара:

  1. Весело да си празнувате, Мише! И давай щолена, че и аз се чудя за един;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще давам..., но пет дни няма да ме има. Като се завърна, отварям пекарната :)!
      И на теб весело, Марта :)!

      Изтриване