неделя, 14 април 2013 г.

Пълнени чушки с мляно месо и ориз



  Имам много любими блогове! Един от тях е Вкуснотека. Чушките на Ани се превърнаха в едно от любимите ястия на моето семейство. Разбира се, аз внесох нещо от мен, но основният вкус съм запазила! Ще останете очаровани, обещавам ви!

10 бр. червени чушки 
1 кайма 500 гр. смес
1 кафена чашка ориз
1 яйце
1 среда на филийка бял хляб, накисната в прясно мляко
1 глава лук
3 скилидки чесън
връзка копър
1 морков
2 ч.л. джоджен
1 ч.л. червен пипер
черен пипер
сол
600 мл. доматен сос
зехтин
1 кубче зеленчуков бульон
червен пипер
вода
 
  1. В купа сложете каймата и добавете ориза, ситно нарязания лук, чесън и копър. Следва ситно настъргания морков, подправките, яйцето и хляба. Омесете каймата добре и оставете 20-30 минути.
  2. Измийте и почистете чушките. Отрежете върховете им, за да може при печенето сосът да влезе в тях. Посолете ги отвътре. Напълнете ги - аз го правя с ръце, но може и с малка лъжичка. Наредете ги в тавичка и натрошете отгоре зеленчуковия бульон, поръсете с червен пипер и залейте с доматения сос. Полейте със зехтин и добавете вода до средата на чушките.
  3. Печете в предварително загрята на 200 градуса фурна и по средата на печенето обърнете чушките.

Аз ги сервирам с кисело мляко и много любов!
 
 

 

2 коментара:

  1. Чудесни са станали, Мише!
    И у нас вчера правих чушки, но с бял сос!
    Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Дани, благодаря! И аз много ги обичам с бял сос и често ги правя! Особено зелените са ми много вкусни в този вариант!
    Хубава седмица и много вкусни неща да сътвориш!

    ОтговорИзтриване