сряда, 17 април 2013 г.

Круши с рикота







   Предлагам ви много бързо един бърз десерт, ефектен и полезен! Можете да го приготвите за закуска или за гости. Истинска наслада!
   Рецептата е от списание GoodFood, но аз добавих орехи и много повече мед. Добре е да се консумира веднага, а ако искате да го предлагате на деца в никакъв случай преди годинка, заради меда.
   Отивам да оправя всички бели на моят малък син и да се порадвам на слънцето!

Порции 4, Подготовка 5 мин, Готвене 20 мин

4 узрели круши
100 г рикота
1/2 ч.л. канела /аз бая наръсих/
4 с.л. мед и още за поднасяне
8 хрупкави бисквити или бишкоти
орехи

1. Нарежете крушите на половинки и ги наредете в тава. С чаена лъжичка издълбайте сърцевината на всяка половинка. Сложете в ямичката по 1 препълнена ч.л. рикота или извара. Поръсете с канела и полейте с мед.
2. Загрейте фурната на 190 градуса /170 с обдухване/ и запечете крушите за 10 мин. Натрошете бисквитите и орехите леко в саханче. Извадете крушите от печката и поръсете всяка от тях с трохи и орехи. Върнете ги във фурната за още 10 мин или докато омекнат, а бисквитите станат златистокафяви. Поднесете десерта полят с мед.

За порция: 198 ккал, 4 г протеини, 39 г въглехидрати, 4 г мазниин, 2 г наситени мазнини, 4 г фибри, 32 г захари, 0,23 г сол





4 коментара:

  1. Мишел, прекрасен десерт! Не откъсвам поглед от втората снимка :)
    Круши нямам, но ми даваш идея да пробвам с ябълки!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Ина, благодаря ти!!!
    Сигурна съм, че ще стане чудесно с ябълка и аз днес си мислех за това.
    Хубава и спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Това е нещо божествено и си го отбелязвам за направа моментано!
    Как ти е най-приятно да ти казват на галено?

    ОтговорИзтриване
  4. Роси,радвам се, че ти допада. Предполагам, че като го опиташ ще се влюбиш като мен!
    Повечето хора ми казват "Мише" или "Мики". И двете ми харесват :).

    ОтговорИзтриване