неделя, 17 март 2013 г.

Салата бейби спанак, рукола и бадеми



Напоследък определено наблягам на салатите и искам да ви споделя една от най-успешните. За мен това съвсем спокойно може да бъде вечеря....и то така, както я виждате. Но за обяд предпочитам допълнение от агнешки котлетчета. И така..., заповядайте продуктите:

1 пакет бейби спанак
половин пакет рукола
3 стръка пресен лук
7-8 чери доматчета
печени филирани бадеми
зехтин и сол на вкус
5 с.л. кисело мляко
1 1/2 ч.л. дижонска горчица

Изпечете филираните бадеми на керамична плоча или в сух тиган.

Измийте и отцедете спанака и руколата. Сложете в голяма купа за салата и добавете нарязания пресен лук. Добавете чери доматите, полейте със зехтин и посолете.
Сега пригответе дресинга като смесите киселото мляко и горчицата. Полейте салатата и поръсете щедро с филиран бадем.





Пожелавам ви много слънчеви дни! Идва пролетта с нейната красота, и чудно вкусни плодове и зеленчуци. Мен ме чака много работа в градината, но няма да забравя блога и ще ви предлагам нови вкусни ястия!
До скоро и приятен уикенд!


3 коментара:

  1. Мише, салатката ти е същинска витаминозна бомба! Прекрасна, свежа и адски съблазнителна!
    Много обичам спанак на салата, до толкова, че някога, когато не беше толкова популярен в този си вид, всички ме занасяха като ме видеха с голяма торба с него. Направо някои се подиграваха, "няма ли какво да ядете (имай предвид месо), та само спанак нагъвате". Сега същите нагъват спаначена салата, та чак ми се хвалят :)) Ей го на, измила съм една голяма купа сега и чака да стане време за вечеря.
    Хубава, вкусна вечер ти желая, мила! И успешна седмица от утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирма, благодаря ти! Хубава и слънчева седмица!

      Изтриване
  2. Много обичам салата от пресен спанак. Ще пробвам и с предложения от теб дресинг. Изглежда доста вкусно :)

    ОтговорИзтриване