сряда, 6 февруари 2013 г.

Бисквитена торта с домашен крем и кайсиево сладко












   Още един спомен от детството, само че аз добавям сладко от койсии или горски плодове. Много ми е вкусна! Надявам се, че ще ви хареса, ако си я направите! Ех, голямо удоволствие е да можеш да си правиш разни вкусни неща - за теб и всички около теб. Аз щях по-рядко да правя десерти. Да, да...Нищо няма да казвам вече.....Край с диетите! Окончателно!

Необходими са ви продуктите за Жълт крем - http://michaelatabakova.blogspot.com/search/label/%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC

250 г сладко от кайсии (можете да замените с друго)
1 пакет и 1/2 бисквити, обикновени

Изберете квадратна тавичка. Подредете на дъното бисквити. Изсипете половината от крема и разнесете равномерно с шпатула. Отгоре подредете нов пласт бисквити и върху тях сладкото. Покрийте с нов пласт бисквити и разпределете останалия крем. Отгоре украсете с натрошени бисквити или както ви харесва. Оставете в хладилника да стегне за няколко часа.

Да ви е сладко! До следващият десерт!
















4 коментара:

  1. Неостаряващата бисквитена торта, допълнена с плодово сладко!
    Много ми харесва поръската с натрошените бисквити отгоре!
    Спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, тази торта ми взе ума още във фейсбук като я видях.
    Супер е, Мише :)

    ОтговорИзтриване