четвъртък, 10 януари 2013 г.

Салата рукола



На Нова Година бяхме на гости на наши любими приятели и се насладихме на чудесно меню. Най-много ме впечатли салатата и с малко промени ще ви я представя тук. Досега я правих няколко пъти и все различно, но с повече рукола ми допада най-много.

Необходими продукти:

Половин пакет почистена и измита рукола
5-6 листа айсберг, накъсани
100-150 г чери домати
100 г царевица от буркан
2 стръка чесън
малка шепа златни стафиди
шепа едро счукани орехи
червена чушка, нарязана на къси ивички
зехтин, сол

За дресинга:

3-4 с.л. пълномаслено кисело мляко
1 равна ч.л. дижонска горчица

Чудесна е! Комбинацията на вкусове събужда сетивата. Обожавам тръпчиво-сладкия вкус на руколата, която тук много добре се подчертава от горчицата в дресинга, а веднага след това стафидите ви обливат със сладост. Този контраст е завладяващ!
Скъпа Ани, благодаря ти за вкусните идеи!

по Ани Шакарян-Маринова

2 коментара:

  1. Мишее, много се радвам, че ви е харесала любимата салатка на нашето семейство. Да знаеш, че на НГ не бях предвидила бройките авокадо точно и затова нямаше в салатата, но по принцип винаги слагам едно авокадо, нарязано на кубчета, както и пресен чесън. С него вкусът е убийствен!Наскоро купих от Фантастико и посред зима има пресен чесън.
    И вашето семейство ни е сред любимите нали знаеш:)))Целувки скъпа

    ОтговорИзтриване
  2. Ани, помня, че ми каза и за тази вечер съм предвидила авокадо.
    Целувки и от нас, скъпа!

    ОтговорИзтриване